جمعه , فروردین 31 1403

دوره‌ی آموزشی جامعه‌شناسی سیستمیِ اینجا و اکنون برگزار می‌شود

ghfht1

دکتر شروین وکیلی دوره‌ی آموزشی جامعه‌شناسی سیستمیِ اینجا و اکنون را در موسسه‌ی فرهنگی-هنری خورشید راگا برگزار می‌کند.

این دوره‌ی آموزشی با رویکردی سیستمی (دیدگاه زُروان) به بررسی زمینه و زمانه‌ی ایران معاصر خواهد پرداخت. سلسله‌ای از پرسشها درباره‌ی «من» ایرانی مطرح خواهد شد و رخدادهای نهادی و جریانهای اجتماعی معاصر ایران زمین مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.  گاه این روندها در پیوند با جریانهای جاری در سایر تمدنها، در بستری جهانی بررسی خواهد شد، و گاه تبارشناسی‌ تاریخی‌شان مورد تحلیل قرار می‌گیرد. در صورتی که شمار دانشجویان کلاس از آستانه‌ای بگذرد، در هر ماه یک میزگرد تخصصی نیز در امتداد بحث برگزار خواهد شد.

نخستین گام این دوره در قالب دو نشست یک هفته در میان برگزار می‌شود که عبارتند از: «ورود مدرنیته به ایران: الگوهای تاریخی بازخوانی، درونی‌سازی یا مقاومت ایرانیان در برابر مدرنیته» و «ایرانی: ساز و کارهای حاکم بر خلق و خو و نظام شخصیتی ایرانیان»

نخستین نشستِ این گام روز یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه و دومین نشست 19 اردیبهشت‌ماه 1395، ساعت ۶ تا ۸ عصرگاه، در دانشگاه علمی-کاربردی فرهنگ و هنر (واحد ۴۶) واقع در میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، کوچه‌ی شهید محمد بزمه، پلاک ۲، برگزار خواهند شد.

هماهنگی و نام‌نویسی: روابط عمومي خورشید ۰۹۳۷۲۳۲۰۷۶۵

روند نام‌نويسی

ـ واریز شهریه (هشتاد هزار تومان)

– شماره حساب : 1-1308722-800-869  بانک سامان، به نام : لیلا امینی بروجنی

– و براي کارت به کارت با شماره کارت : 6219861014146947 – بانک سامان، به نام : لیلا امینی بروجنی

لطفا پس از واریز مبلغ، حتماً به وسیله‌ی پیامک یا تماس تلفنی، شماره‌ی فیش بانکی (پس از واریز به حساب) یا کد رهگیری (كد شش رقمی ـ در صورت کارت به کارت) خود را به اطلاع روابط عمومی برسانید.   تنها با ارسال خبر اخیر ثبت نام تکمیل خواهد شد.

همچنین ببینید

روزه تکامل

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – فروردین ۱۴۰۳)

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – فروردین ۱۴۰۳) دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی ۱) دوره‌ی سوسیوبیولوژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *