جمعه , فروردین 10 1403

انگاره و خودانگاره بررسي مي‌شود

7979.cdr

دوره‌ی آموزشی-پژوهشی ديدگاه زُروان

دیدگاه زُروان نظريه‌ايست درباره‌ي “من” و “نهاد” که در بستر نظریه‌ی سیستم‌های پیچیده به ارتباط میان فرد و جامعه می‌پردازد. در این دیدگاه مسئله‌ی پیوند عاملیت و ساختار با رویکردی میان‌رشته‌ای تحلیل می‌شود و اندرکنش میان سطوح روانشناختی (من) و جامعه‌شناختی (نهاد) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برگزارکننده‌‌ی این دوره موسسه‌ی فرهنگی-هنری خورشید راگا است که با همکاری مرکز آموزشی و علمی-کاربردی فرهنگ و هنر (واحد ۴۶) این دوره را به استادی دکتر شروین وکیلی برگزار می‌کند.

«انگاره و خودانگاره» نام سومين گام از مجموعه دوره‌های «ديدگاه زُروان» است که مانند سایر گامها در قالب چهار نشست پیاپی برگزار می‌شود. سرفصلهای چهار نشست این دوره عبارتند از: «پنج سرمشق نظری روان‌شناسانه»، «رویکرد روانکاوانه + رویکرد پدیدارگرا»، «رویکرد شناختی‌ + رویکرد رفتارگرا» و «از گشتالت تا روانشناسی مثبت».

نخستین نشستِ این دوره روز یکشنبه 24 خرداد ماه ۱۳۹۴، ساعت ۶ تا ۸ عصرگاه، در دانشگاه علمی-کاربردی فرهنگ و هنر (واحد ۴۶) واقع در میدان انقلاب، خیابان جمالزاده شمالی، کوچه‌ی شهید محمد بزمه، پلاک ۲، طبقه 1، کلاس شماره 1۰۲، برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای هماهنگی و نام‌نویسی می‌توانند با خانم امینی : ۰۹۳۷۲۳۲۰۷۶۵-۸۸۲۶۰۵۵۵ تماس بگیرند.

همچنین ببینید

روزه تکامل

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – فروردین ۱۴۰۳)

دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی(در زمان – فروردین ۱۴۰۳) دوره‌ی تکامل و عصب‌شناسی ۱) دوره‌ی سوسیوبیولوژی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *